kocken hanna

Och så är det söndag igen. Söndagar kan bara inte bli roliga, de är nästan omöjligt. Istället för att se dagen framför sig ser man bara dagen i efter. I alla fall för min del. Mitt sällskap har åkt på match och jag känner mig jätte rastlös. Fan för mina tjejer som är och lever livet på cupen nu! ;) Nej då, hoppas verkligen dem har svin kul. Dem är iallafall i semi nu, så nu hoppas jag som in i på vinst!

Här hemma lagar jag mat. ;o Det låter konstigt att säga de, eftersom de aldrig händer och om jag säger att jag gör de får jag bara skratt tillbaka. Jag är faktiskt, helt ärligt, världens sämsta kock. Ni ska bara veta alla mina misstag. Men nu fan. Jag har två favoriträtter och de är kebab, höhö, och grönsaksmacka med ost och sötpotatis. Det kanske låter jätte äckligt, men de är så sjukt gott, plus sjuuuukt nyttigt. Så de är de jag lagar just nu. Svårt, men jag ska lyckas.
När jag är klar med de ska jag sätta på en film, eller två. Se klart den vi såg igår, brokeback mountain och sedan kanske P.S I love you.

Men nu ska jag kila till ugnen, håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Elin B.

bli medlem här och få presentkort på gina, h&m och jc :) det ända du behöver göra är att värva kompisar, om du blir medlem via mig så får du 50 poäng att börja med! :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=7761

2008-09-07 @ 13:43:09
Postat av: johanna

Hejehj , fin blogg, vart ahr du hittat bakgrunden till den ?(:

2008-09-07 @ 16:02:29
URL: http://priima.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska INTE ha linser ! spciellt int bruna

2008-09-08 @ 09:13:17
Postat av: ollie

är du me på idol ikväll?;D

2008-09-08 @ 15:30:58
Postat av: Sandra

Du passar inte i bruna linser ... Det ser så onaturligt ut. Vanligtvis tycker jag att det är fint med bruna ögon på blondiner, men inte på dig, en stark blå färg passar kanske bättre? :)

2008-09-08 @ 23:47:36
Postat av: Hanna

jag kan hålla med om att de inte är snyggt på den här bilden, men de ser inte likadant ut i verkligheten inte alls ;P linserna är mycket ljusare och man ser konuterna helt annorlunda :)

2008-09-09 @ 13:12:26
Postat av: Anonym

vart har du beställt dom? jag har nämligen vart inne på ett flertal sidor men hittar inga för ett billigt pris?

2008-09-09 @ 20:11:01
Postat av: Anonym

ja.. vart har du beställt dom, jag var inne på lensway men det kostar ju över 600, vill verkigen ha, vore tacksam om du kunde skriva var?

2008-09-11 @ 12:48:06
Postat av: Hanna

sv; jag har beställt dem på fargadelinser.com, men dem finns på lensway med och där kostade dem 300 och på färgadelinser 200, iallafall utan styrka, det blir nog dyrare med styrka ;p

2008-09-11 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0