kalmar

Igår blev det först att laga mat hos Gabbe, sen åkte vi och kollade matchen i sporthallen. Riktigt mycket folk! Alla hejade dock på RP, haha, men Opal vann med 10 bollar ändå ;) I början spelade Opal dock inget bra men i slutet var det riktigt okej, och vi hejjade på ritkigt bra där bland alla. Träffade även Natti och Frida, plus Martin, Andreas och Jocke som kom och var med och hejjade.

Nyss har jag fått dragit upp Gabbe ur sängen ;D För om 10 min åker jag till Kalmar! Jag längtar så att jag spricker! Ska äntligen få spela in massa nytt och bara njuta av att vara där. Det kan inte bli bättre. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan i Kalmar, men jag vet som sagt inte hur de ser ut i nya studion, men jag gör så gott jag kan! :) Ha en bra helg!

Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in gabbes låt

2008-09-27 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0