hos moa

Just nu sitter jag hos Moa med hon och Erica. Vi har börjat på ett nytt abba-medly som vi kommer spela in nästa helg då vi alla tillsammans ska till Kalmar! Så vi har fullt upp och fixar och donar, de kommer bli jätte bra verkligen. Lite därav jag inte uppdaterat idag.

Annars hade vi orientering idag men jag och Bea bestämde oss istället för att gå på stan och shoppa och äta, vilket vi också gjorde. Mys! Hade en supermysig eftermiddag med henne. Sen blev de hem och plugga Matte, dock inte så mycket eftersom Moa och Erica ringde och ville ses och som jag självklart var mycket mer pepp på. Så matteböckerna får vänta ett par timmar till. Inget bra, jag är redan skoltrött!

Men nu ska vi äta och sedan kika idol och fortsätta med vårat medly, lägger in bilder ikväll!
Puss Hanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar jag kunde vara hos er! Men wieeeee på kalmar alltså, fyfan vad kul :D missss uuu

2008-09-30 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0