you make my day

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, men jag och Natti åkte istället till Martin efter matchen som förövrigt tjejerna vann med 21 bollar. Spännande match ni! Vi gick i allafall till Martin och kollade idol och tog det lugnt där. Sedan blev det bussen hem till Nath och nanna här.

Idag ska jag vara med Gabbe, men först och främst plugga, vilket jag redan börjar göra nu. Vi har en månad idag så vi ska gå ut och äta ikväll :) <3


Natti i hallen.

snygga tjejer va? ;D

och såhär "snygga" var vi.

Nu ska jag fortsätta plugga medans min kära kusin gör chockladbollar till oss! Mums!


Kommentarer
Postat av: Therese

fin blogg :)

2008-10-18 @ 15:14:32
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0