jag har världens bästa vänner

Vilken kärleksfull dag det var igår. Verkligen. Vi tävlade som sagt, men i går var det annorlunda. Vi kom inte dit med en inställning till att vinna, eller överhuvudtaget en inställning till att det var en tävling. Utan vi kom dit till att göra det vi älskar, utan att se vad som kom att hända därefter. Bara köra vårat rais liksom. Och det gjorde vi. Dock var vi inte allt för stolta över oss själva då vi tyckte att vi var riktigt dåliga första gången. Trots det fick vi lovord från juryn och vi kom till finalen och fick uppträda en gång till. Det var synd att inte folk fick se det uppträdandet eftersom att det var så mycket bättre, men det är väl inte allt i världen. Till slut kom vi i allafall 2:a av 20 stycken tävlande, vilket vi är helt nöjda över!

Efter vår insats för dagen tog vi vårat pick och pack och lämnade tävlingen med ett leende. Det som var roligast var att alla våra fantastiska vänner var där för att stötta oss. Ingen skulle döma utan bara finnas där för att dela lite glädje med oss. Tänk att dem satt där ute så länge i det riktigt kyliga vädret bara för att få höra oss sjunga. Man blir bara så glad! Vi köpte med oss en tårta hem och åkte till Moa för en riktig höstfika och ha allmänt mys.

Sedan åkte jag över till min kära pojkvän eftersom att hans familj är i Stockholm så bjöd vi över Natti och Poltan som kom hit och lagade mat med oss och tittade på film. Mer om det sen!

Idag har jag i alla fall insätt att jag har världens bästa vänner.

















Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut erat medley på youtube? jag vill se den ju :)

2008-10-26 @ 23:38:37
Postat av: mio

ni är otroligt vackra! dock tkr jag att det såg lite proffsigare ut när ni hade uppsatt hår :p <3

2008-10-27 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0