bilder från studion

Nu sitter vi här i studion igen. Vaknade upp med världens förkylning, bra tajmat Hanna! Nu så är i allafall Moa och Erica inne och spelar in vårat Abba-Medley. Vi får se om vi lägger ut den eller inte, den är inte lika bra som 60-tals medleyt så vi får se. Men kul har vi i allafall!

Om ni håller utkik redan idag så kommer ni få se en liten rolig film tillsammans med vår låt. Men mer om den sen, nu ska vi hjälpa pluttarna i studion!

Puss Hanna.


En till tågbild på skratte och fnatte!

På spelningen i fredags.



Trollhanna i går.

Ercan i studion.

Igår reda för inspelning.

Smygfota varann när man är i fullgång är vi bra på!

I bilen påväg till studion idag!

Snyggingarna påväg till studion, också idag.

För bara en liten stund sen stof jag och mokis och trallade.



En sista bild på mig och Moa.

Kommer flera sen, håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lägg in en låt när alla sjunger, pleasee ? :D

2008-10-12 @ 13:49:36
Postat av: s

gud vilken fin vit kofta!! vart har du köpt den? :)

2008-10-12 @ 17:25:25
Postat av: ercannn

hännz, jag saknade dig på msn igårkväll? :( jag vill ju ha låtarnaa!

2008-10-13 @ 13:26:13
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0