torsdag

Vaknade i morse av att jag knappt kunde gå. Ni förstår inte vilken pain det är och hur ont de gör. Så jag stannade hemma. Har tagit pencilin och en del ipren nu så det känns lite bättre. Vaknade sedan vid 11 av att Gabbe plingade på dörren, han hade hål och var så gullig och kom hem och gjorde frukost på sängen till mig! Sedan har jag bara tagit de lugnt, pluggat lite matte med eftersom jag missade provet idag. Även kikat lite på GG.

I eftermiddag ska jag på körskolesak i 4 timmar. Från 4-8. Är inte så jätte pepp faktsiskt. Alla som vart på en sådan säger att det är så extremt långtråkigt, men de är väl bara att bita ihop. Skulle gått den tillsammans med Natti men eftersom hon har körtelfeber och ligger hemma i feber så vet jag inte om hon ska med. Ännu tråkigare då. På tal om de så pratade jag med henne i tellen igår. Stackarn. Jag är den första hon pratat med på 2 veckor. Mitt lilla hjärta! Jag lider verkligen med henne. Hoppas henne all tur i världen och blir frisk snart!

Men nu ska jag iallafall plugga lite till matte och ta mig något att äta.
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: josse

varför kunde du knappt gå? :(

2008-10-02 @ 17:44:17
Postat av: mensvärk

2008-10-02 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0