sång och skratt hos moa

Nyss hemkommen från Moa. Har varit en riktigt rolig dag med väldigt mycket sång och skratt. Tog även en tripp till ett gatukök, satte oss som ett par luffare utanför helt osminkade, äckliga och ja, vi såg ut som luffare, plus att vi satt ute och frös. Men mat fick vi iallafall!

Åkte hem nu en snabbis för att plugga och äta, vilket dem andra också gjorde. Måste verkligen ta tag i mitt plugg nu med. Har matteprov i morgon och semenarium på måndag. Och jag har redan blivit skoltrött. Inte bra Hanna! Man ska inte tappa motivationen. Vilket det känns som att jag redan börjar göra. Men det ska nog gå bra!

Åker tillbaka till Moa senare ikväll när Helena kommit dit med alla micar vi behöver för att repa. Och jag lovar er att de blir riktigt bra! Om vi är nöjda med inspelningarna kommer dem ut här. Ett tag var vi lite fundersamma och tyckte inte de lät så bra, men då bestämde vi oss för att sätta oss ner och prata igenom texterna i medleyt och fundera på vad de betyder och sedan blev de genast bättre!

Nu ska jag plugga och äta, tar med kameran till Moa sen.
Puss Hanna.


Fotade min mobil, därför den dåliga skärpan.
Alex och Erica utanför gatuköket iallafall.

Ercan roade sig på annat sätt!

Kommentarer
Postat av: ercan

HAHA! tack hanna, tack!

2008-10-09 @ 18:23:42
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0