party, promenad och träning

Igår blev det en kväll med party! Var i lambohov hos några och hade det väldigt trevligt. Vid 3 gick vi hem och somnade direkt hemma hos Julia. Annie hade dock gått hem en aning tidigare pg.a vissa saker. Vi vaknade runt halv 11 och mådde som vi mådde. Så det blev att ta det lugnt hela förmiddagen. En promenad hann vi också med och sedan hem till Julia igen och snart ska vi på träning. Dock inte jag. Jag ska kolla på med Natti eftersom killarna spelar match efter. Efter det åker jag hem till min kära pojkvän. Mys!


















Mina små bebisar!! :D
(btw, inget gult gammalt hår här inne, nu såhär blev det efter färgningen och jag är nöjd!)

Kommentarer
Postat av: kalle&chokladenn

tränar du handboll igen?!!!

2008-10-29 @ 17:23:13
Postat av: Hanna

nej, ska börja träna lite nu smått, men bara för kul skull, inget seriöst :)

2008-10-30 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0