nu börjar det

Vaknade nyss, vid klockan 9 och är inte sisådär jätte pigga, men eftersom vi är så taggade var det inga problem med att gå upp. Nu ska vi bara äta lite, klä på oss, sminka oss och sedan kommer Magnus för att köra ner oss till studion. Där blir det först varsin cover låt för tjejerna eftersom att han vill höra hur dem sjunger, och då passar jag på att plugga lite. Känner en viss panik inför provet på måndag så jag får hårdplugga inför det. Efter deras inspelning så kör vi in vårat 60-tals och Abba-medley. Hoppas på en bra dag!

Nu ska jag gå och äta, hoppas ni också får en bra dag. Jag uppdaterar så ofta som möjligt i studion med roliga bilder!
Puss Hanna.


Såhär ser det ut just nu hos oss, alla uppe utom Moa..

Kommentarer
Postat av: stina

känner ni någon som jobbar på studion? eller har ni sökt dit eller har de kontaktat er :p hänger inte riktigt med:P lycka till!

2008-10-11 @ 13:22:03
Postat av: martina :)

kommer du lägga upp nån låt när ni alla sjunger sen? :D skulle vara kul att höra er sjunga tillsammans :) och jag e nog inte ensam om att vilja höra de :) haha.

2008-10-11 @ 14:15:54
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Anonym

har moa blogg ? om inte kan du väl säga åt henne att skaffa ? (A) skulle va jätte kul !

2008-10-11 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0