lördag-sångtävling

Klockan 8 ringde klockan. 8, smaka bara på ordet. Vi stängde av. Såklart. För vem vill gå upp 8? Vad tänkte vi egentligen med.. Efter lite stress när vi insåg att klockan blivit över halv 9 for vi upp och började göra oss i ordning. Nu sitter jag här klar och redo, medans dem andra fortfarande har saker kvar att fixa.

Jag och Erica har hela tiden varit ganska pepp på att vara med idag och sjunga. Jag har aldrig sett detta som en tävling, utan mer som något roligt att göra, plus att det finns så många som vill se vårat medley. Medan Moa och Alex tvekat desto mer och frågat sig själva om dem verkligen vill riskera att "göra bort sig framför hela Linköping". Men varför skulle vi göra bort oss? Vi har som en liten show, det är ju roligt att titta på! Och efter mycket övervägande fick vi båda att bli helt säkra på detta. Klart vi ska vara med. Inte bara för att det är roligt utan också för att sponsra bröstcancerfonden. Jag vet hur det är att förlora någon i bröstcancer, så varför inte bidra till något bra genom att göra det man verkligen älskar?

Vi ska göra vårat bästa idag och ha kul framför allt, hoppas det kommer många som ska sjunga och titta på!


En färdig Hanna!

Vid frukosten.



Alex och Mokis!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni va jättebra :)

2008-10-25 @ 16:31:09
Postat av: Anonym

hos vem är ni?

gud så fint

2008-10-25 @ 18:50:36
Postat av: Bella

lägg ut ett film klipp när ni sjunger. det skulle vara roligt!

2008-10-25 @ 19:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0