jag lider

Hela jag spricker snart. Jag lider så jag inte-vet-vad. Jag har fått blåskatarr och jag vill typ gå under jorden. Det gör så ont! Jag kan inte riktigt förstå varför jag säger de här men. Det gör så ont att det blir vårdcentralen redan om en timma. Pain! Så jag gick hem från skolan tidigare och nu ligger jag här och dricker citron-vatten som tydligen ska vara bra och sen har jag tryckt i mig ett flertal ipren. Aj.

Annars flöt skolan på bra, tills lunchen. Hade italienska, arbetspass och föreläsning. Sen blev det hem och gå och lägga sig.
Ikväll är det idol igen, heja Alice! Jag hoppas ni ringer och röstar på mitt hjärta? För hon är fantastisk! Helt klart roligaste säsongen än så länge. Jag vet inte om jag tycker de bara för att jag "känner" vissa av finalisterna sedan innan, eller har jag rätt? Är de inte bara en bättre säsong? :) Moa och jag satt och dräglade över Jesper igår ialla fall och hon började to.m gråta när han fick stanna ;) Moa då!

Men nu ska jag plugga matte, matteprov i morgon. Om jag nu kan röra mig d.vs.
Puss Hanna.

(när min kamera börjar funka blir de två dagens också! Men den är inte på min sida just nu)


Snygg-Martin i skolan, grrrrrrrrr

Och snygg-Andreas! mumsss

en härlig gympabild kan ju aldrig sitta fel, right? ;D

Och så får vi ju inte glömma bilden jag tog igår när jag och Bea var på stan och hade de mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0