inte alltid så lätt

Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. Men när jag kom hem igår så blev det raka vägen till plugget för min del och sedan kom Gabbe hit och sov här. Vaknade i morse av att jag inte mådde alls bra, kände mig riktigt dålig och nu kanske vi tror att jag har fått halsfluss, så jag har sovit hela dagen lång och inte gjort annat än de. Min söte kom dock och sov lite med mig i eftermiddags och innan han gick i morse var han så gullig och stoppade om mig. Därav den dåliga uppdateringen.

Jag ska dock försöka hinna klart med videon och låtarna innan jag går och lägger mig, så ni får väl hålla utkik och hoppas det kommer upp ikväll.

Puss Hanna.


"snygg" bild på mig och moa påvägen hem i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0