fullspäckad dag med mina kära

Så! Hemma. Kom hem från Gabbe vid 12, fixade lite här hemma för att sedan traska ner till stan och möta Annie och Julia för att fixa lite saker. Efter vi fixat så gick jag och Julia hem till mig för att testa lite maskerad kläder tills i morgon. Ska bli så extremt kul! Vi kommer att ha en uuuuuurrolig kväll med alla underbar människor. Efter vi testat och trixat lite så passade vi på att gå tillbaka till stan för att äta mat och nu sitter jag här hemma och färgar håret på lillasyster. Om en halvtimma kommer mamma hem och då blir det att åka och köpa skor, sedan ägnar jag min kväll åt att plugga.

Jag har även tittat på vad ni skrivit och jag tycker verkligen om att ni kommenterar allt ni vill se, fortsätt gärna så jag vet ALLT ni vill jag ska ha med i bloggen. Massa pussar på er! (som ni ser så har jag redan hunnit göra en kategori med videoklipp)

Skulle också hunnit med att fota mina nya jeans, men mamma lämnade in dem för de saknade en knapp. Så när jag får tillbaka dem är det min lag att fota :)


En sovande Annie i går hemma hos Julia.

En snygg Julia påväg ut till stan för mat!

min söte lillasyster är inte alltför glad för bilden, men man får bjuda lite på sig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0