förslag


Då är det såhär. Ni läsare bara svämmar in som förr och ni börjar bli mer än vad ni to.m var innan sommarlovet, vilket betyder att jag känner att jag måste få in lite roligare saker här. Så, vad vill ni jag ska skriva om? Något om musiken? Skolan? Mer bilder ?(och isf vad för bilder), mer youtube klipp? Vad de än är o.sv. Kom gärna med förslag! Jag vet också att alla inte vill skriva på bloggen, vilket jag har stor respekt för och då kan ni, om ni nu vill, skriva som ni vissa brukar på msn, ni som har den :) Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: emma

outfits:)

2008-10-06 @ 21:58:11
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/
Postat av: anonym

verkligen älskar din blogg!

läser den flera gånger om dagen.

jag älskar dina inlägg, bilder, när du sjunger, youtube klipp. ja, allt nästan.

älskar när du lägger in bilder, både från dagen och lite äldre.

älska westmanshanna.blogg! <3

2008-10-06 @ 23:27:44
Postat av: hatar dej!

du kan verkligen INTE sjunga!! jag fattar inte hur du kom vidare i idol! en grej till, hur kan ditt hår ens sitta kvar på huvudet så sönderfärgat som det är?! du tror att du är så himla snygg, men du ser ut som en transa med peruk!

2008-10-07 @ 14:20:04
Postat av: Lina

Massa outfits och massa bilder på dig och gabbe :)

2008-10-07 @ 17:29:04
Postat av: en beundrare

Hanna du är verkligen hur fin som helst och jag vet att många vill va/se ut som du och därför skriver elaka och omogna kommentarer. Det jag blir så imponerad av är att du inte tar åt dig ett dugg utav det. Fortsätt så gumman!

2008-10-07 @ 18:20:15
Postat av: K

Det bara skriker avundsjuka om personen där uppe. självförtroendet ligger väl i botten och han/hon har stort behov av att trycka ner andra. Herregud människa visa att du är lite bättre än att sitta o kommentera dryga kommentarer anonymt...

2008-10-08 @ 15:30:23
Postat av: anonym

mkt mer bilder från skolan, har inte sett så mkt av det (:

2008-10-08 @ 15:58:28
Postat av: Anonym

mer på dig när du sjunger, från skolan & sen nya bilder hela tin som vi inte sett förut !

2008-10-09 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0