ett litet test

Hittade ett litet test som jag tänkte göra lite snabbt för omväxlingens skull då jag sitter och pluggar ihjäl mig :)


vem ringde dig senast? Moa
vem kysste dej senast och när? Gabbe, idag.
vem kramde dej senast? Moa, eller nej, kanske lillasyster.
vad har du för bh på dig just nu? En turkos.
vad har du för trosor på dej just nu? Turkosa.
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "Sjuksköterska, natti sa att du hade en som var bra, den du tänkte ha innan vettu ;)?" Från Poltan.
vad brukar folk få för intryck av dig? Oftast bitchig. (men det är jag inte!!!)
Har du någon gång klätt dig horigt? Nej, om inte med flit någon gång. Dock oseriös då.
har folk kallat dig slampa? Inte vad jag vet.
har du kallat någon för slampa? Njae.
använder du parfym? Yes I do.
har du slått någon riktig hårt? Jadå, det har jag.
vad brukar du få mest komplimanger för? Hår och kläder tror jag.
vilka slags killar faller du för? Helt olika, verkligen helt olika.
kollar du på först hos en kille? Svårt.. Leende, hår, personlighet och utseende såklart. Kan inte välja något spec.
Vill du ut på fest nu? Nej inte just nu, men i morrn! :)
vad är klockan? 23.49
vilken färg har din mobil? Svart och silver.
vad ska du göra nu? Kolla GG och DH sen kommer min snygge pojkvän hit.
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Nej, jag är rätt öppen av mig faktiskt :)
är du social? Absolut!
känner du att du orkar en fråga till? Jadå.
vad tänker du när du vaknar? Att jag vill somna om.
kan du gå utan smink? Haha of course!


Massa hjärtan till er! Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: joh

gillar verkligen den här bilden. Vackert!

2008-11-04 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0