dessa härliga söndagar

Idga är det söndag och söndag är lika med pluggdag. Usch, jag hatar verkligen söndagar. Har ett seminarium i morgon som inehåller hur mycket fakta som helst och jag har knappt börjat så jag kommer sitta fastklistrad vid böckerna hela dagen idag. Kul!

Kom nyss hem från världens bästa kille. Hade som sagt en månad igår och då gick vi ut och åt, sen hade vi det bara allmänt mysigt resten av kvällen. Men nu var jag tvungen att åka hem för att plugga.

Tänkte bara skriva lite såhär snabbt nu bara för att göra det liksom. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: --

När kommer videon med erat medley? vill så gärna se det. ni verkar jätte duktiga!

2008-10-19 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0