torsdagskväll

Jag kan bara buga och bocka för alla jättesnälla kommentarer! verkligen hur trevligt som helst att läsa dem. Blir alltid lika glad. Det verkar också som att dagens outfit blivit något bra, så jag kommer fortsätta med det :)

Min hemska förmiddag förvandlades snabbt till en alldeless behövlig en. Jag åkte till mina kära vännior (som förövrigt är deras namn i min blogg nu förtiden) och vi tränade på våran sång. Jag tror att vi fått till de riktigt bra nu må jag säga. Vi hade lika trevligt som alltid och smilegroparna var på top, sisådär som alltid.

I morgon är jag ledig ifrån skolan för jag ska sjunga på en begravning. Känner mig tyvärr inte sådär jätte pepp på att sjunga eftersom att låten dom valt är helt sjukt dålig enligt mig. Men jag ska absolut göra mitt bästa och hoppas att jag gör det bra. Senare på kvällen blir det att vara med mina vänninor igen, för att på lördagen åker vi till Eskilstuna för att sjunga. Blir tåg bara vi och vi ska ha allmänt kul som vi hade förra gången i Jönköping. Dock är det bara jag och Moa som ska tävla, men det blir lika kul för de.
Har fortfarande beslutsångest gällande vilken låt jag ska sjunga. Jag har två val, inget är något jag egenligen vill sjunga, så jag får ta det som det är. Det är shlager tema och det är verkligen inte min grej, men jag är bara med för kul skull. Inga förväntningar här inte, jag kommer inte gå vidare till dem tre bästa ens :) men jag är bara med för kul skull! Som sagt, jag sjunger ju för att det är kul. Så jag ska bara göra mitt bästa och ha roligt.
Har dock lite ångest och känner att jag vill gråta lite till gällande all stress. Det är nu jag insett hur mkt jag har att göra. Men jag hatar att jag alltid ska ta åt mig så mkt och göra alldeless för många saker. Men jag älskar ju att sjunga, det är självklart att jag vill göra så mycket jobb som möjligt inom sången. Dock är jag fortfarande mänsklig och klara inte av så mycket jag vill. Så det får bli stess den här veckan, sen ska jag försöka andas ut. Livet är tufft ni. Det blir bara tuffare.

 
en utav mina kära vänner som gör mina skoldagar ett snäpp bättre. Carr!

image76
jag blir så avunsjuk på henne!
hon har nog allt denna kvinna. Dock alldeless för smal för min smak. Men resten är ju mer än toppen. och satsa på oranget i vår, det är riktigt inne just nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hum, orange var hett i höstas? så ni läsare: Satsa på pastell färger som bryts av med en skinn-paj eller något svart transparent.

2008-03-09 @ 13:17:57
Postat av: Hanna

kanske det också var. men nu med. jag skulle inte skriva det om jag inte vissa det? haha, herregud! men tror sig egentligen? kolla i butiker som glitter och vila, massa oranget. kolla här med ;http://www.aftonbladet.se/sofismode/article1921999.ab sen får vi se vad du säger ;)

2008-03-09 @ 20:52:23
Postat av: Anonym

Bästa flicka. Sen när hade Glitter, Vila eller någon sådan butik ens något moderiktigt. Top-shop & H&M har mest moderiktiga. Det tar ett halvår att göra en kollektion för tex Vila. Och bara för att Sofie Fahrman säger att oranget kommer bli hett betyder det inte att det kommer det. Gå in på www.style.com och kolla vår visningarna, Ser du mycket oranget där eller? DET är mode. Vad vanliga butiker & modetidningar (som inte är ELLE eller VOUGE) skriver om är aningen efter! FAKTA tjejen.

2008-03-10 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0