tisdag

dagen har flutit på bra. Fick reda på våra träningtider till kåpan i morgon. Hoppas på det bästa! Det är ju också för kompisar och familj på kvällen så kom och kolla, det blir nog jätte kul!
Just nu sitter jag med te framför sex and the city, laddade hem fösta säsongen i går, så ser allt från början nu, alltid lika roligt. Men snart är det slut på det roliga, ska ha utvecklingssamtal. uuurrrkkk och blää
Sen blir det kul igen, ska då till moa, träna inför lite grejer och så (a) mumma!
Sen får vi se om min dag pallar något mer, det känns lite som fullt upp. Dessa dagar, dessa dagar..

image120  

Här är lite av dagens outfit de senaste dagarna. Tar två där jag nästan har samma saker.
halsband; glitter
Örhängen; glitter (älskar)
skor; din sko
jeans; malta
väska; hm
T-shirt ; bikbok


Nu måste jag kila! ska förberda mig inför mitt pirriga utvecklingssamtal!

Kommentarer
Postat av: gillar din blogg

snygg t-shirt, var har du köpt den (på den stora bilden)
tack för en mycket kul blogg :)

2008-03-11 @ 16:48:57
Postat av: Anonym

söt!

2008-03-12 @ 10:39:52
Postat av: Anonym

fast lite nertrampade skor och feta lår!

2008-03-12 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0