tisdag

helt okej dag. började dock alldeless för tidigt. hatar att börja 8! vi har väl blivit lite bortskämda med alla sovmorgnar alla dar i veckan utom två. det är då lite skönt kan jag lova.
sen gick jag på stan för att kolla enbart efter smink, men nej, det blev det dock inte. handlar alltid mkt mer än vad jag planerat. så snart är jag väl fattig igen. jag som nyss vart i malta, jag ska inte behöva gå och shpppa ännu mer. blir lite butter på mig själv. jag behöver verkligen inte mer nu. men men, jag har väl blivit lite galen, elr så älskar jag bara mode och kläder? jag hoppas dock på det sistnämda.

har städat lite i rummet, det var verkligen behövligt. och nu sitter jag här. det blev ingen "talang-träning" idag eftersom att mina söta vänninor skulle spela in ngn film som hade med skolan att göra. men vår träning kommer igång redan i morrn igen. mkt roligt!

tävling i helgen hoppas jag på, om jag kan, och hittar låt ngn gång! det blir panik snart. moa och jag hade tänkt att köra tsm men det blir alldeless för lite tid till det, tyvärr nog. hade vart riktigt roligt annars.
nu ska jag kila, dricka lite te, jag känner att min mage behöver det!

       image67
det jag inhandlat idag. jeans, ngr tröjor, smink och lite brun utan sol.
känner verkligen att jag måste bli brun igen. hade ju min härliga bränna
för endast några veckor sen! sucksuck på vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna, ditt hår är gult? Och har du gått upp i vikt?

2008-03-04 @ 19:08:33
Postat av: tjej

vart är ditt vita linne på bilden (när mans er hela dig) ifrån? :)

2008-03-04 @ 21:58:41
Postat av: Vicks

seriöst, den anonyma personen, nu får du ta och ge dig! Hanna är hur underbar, begåvad och hur jäkla fin som helst. bara för hon har allt och du är avundsjuk på henne så behöver du inte trycka ner henne! jag är avundsjuk på henne men för det trycker jag inte ner henne.

2008-03-04 @ 23:19:53
Postat av: Anonym

vart är jeansen ifrån som du köpte när du köte alla tjöjor o brun utan sol typ i måndas :P ?? de va fin färg:)

2008-03-05 @ 18:34:13
Postat av: Anonym

Vicks! Vad fan har begåvad med saken att göra. Jag ger väl fan i om hon är bra på något? Och jag är inte det minsta avundsjuk. Jag råkar bara tycka att Hanna är sjukt överskattad & att hon är så jävla onaturlig man kan bli!

2008-03-05 @ 23:59:43
Postat av: Hanna

då känner du mig inte det minsta. varför ens titta i min blogg? ta dig tid på ngt du tycker är överskattat? snälla du, det är dig det är synd om.

2008-03-06 @ 15:29:42
Postat av: ullis

kan börja med att du har sååå snygga kläder! :) jätte kul och läsa dina inlägg, och dagens outfit är ett stort plus :D ditt hår är sjukt snyggt de med! :)

och till anonym, jag fattar verkligen inte hur du orkar! om du nu tycker så jävla illa om hanna, varför ens kolla in bloggen varje dag och sitta å fundera i nån timme på det hemskaste du kan komma på å skriva för å trycka ner,
tro inte att hanna tar åt sig precis.. lägg tiden på nåt annat

2008-03-06 @ 17:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0