sång

vill börja med att det är så kul att så många läser, det blir bara fler och fler för varje dag som går. kanske inte kan jämföra mig med andra bloggerskor men 300 läsare varje dag är inte så lite för min del. jag har ju trots allt bara haft bloggen i ungefär en vecka. jätte kul med alla kommentarer likaså!
det är flera som frågat vart jag köpt de kläder jag har på mig och vart jag hittat alla kläder jag har på bloggen. så jag funderar på att skriva allt de. som "dagens outfit" och skriva in sidorna under alla kläder jag hittar på internet. låter det vettigt? i vilket fall som helst tänkte jag slänga in en sådan, en dagens outfit senare ikväll. lite förändringar skadar aldrig!

idag har det vart stressigt för min del. kanske inte låter som de, men som jag så många gånger sagt innan så tar det så himla mkt på krafterna att sjunga. och det är de jag gjort hela dagen. och är ännu inte klar.
det blev ingen talangträning idag heller eftersom att dem var tvugna att göra lite grejer gällande skolan. så jag tränade med torbjörn efter skolan till kåpan nästa vecka och det gick rätt bra. väldigt svårt, men det är en utmaning för mig, och utmaningar är till för att klara inte att sumpa. därför ska jag ge gärnet.
efter det åkte jag hem, började träna för första gången idag på låten inför begravningen på fredag. det har vart lite vingligt om jag skulle sjunga elr inte, men nu blir det av. hade aldrig hört låten förrut så jag lyssnar sönder den nu.
Jag hade också bestämt mig för att inte vara med på lördag i eskilstuna och tävla men mina kära vänninor moa och alex övertalade mig. så det kanske blir en "jönköpings resa" igen för våran del ? det går ju inte att säga nej till moa när hon ber så snällt och säger att vi kanske kan göra en favorit i repris. nej den tjejen är för söt för ett nej!

nu ska jag återgå till mitt pluggande av sång. mååååste lära mig låten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut! satsa på det där med dagens outfit du :)

2008-03-05 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0