rullande hanna

Sitter hos Nattan nu med Poltan och vi har nyss ätit sönder oss med kinderägg! Det är verkligen som en besatthet, som te ungefär. Nu ska vi gå och fetta oss åter igen, shit vilka tjockisar. I morgon blir det stan, sen ska jag troligen va med Petter. Yummie.

Allt hänt mycket ikväll vill jag lova.. Men nu kan jag inte skriva mer, måste kila! Jag lovar att det blir ett roligare inlägg snart, i morrn. Måste höra info om kvällen nu. Hemlis här vettni, moha! Nu ska jag rulla vidare till köket. kramis!

image207

Kommentarer
Postat av: linaa

långt ifrån rullande. men du knäcker alla anonyma så hårt :D

2008-03-28 @ 01:00:35
URL: http://victorialai.blogg.se
Postat av: amanda

du är så himlans söt ska du veta :)

2008-05-03 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0