påsklov, tack och lov

Då var sista dagen innan lovet snart avklarad då. Det känns underbart! Dock har jag lite att göra i skolan så det blir väl en pluggdag eller två under detta lov. Men det är mest roligt plugg, om man nu får säga så? så det ska nog inte bli några problem.

Dagen började med att åka till skolan en timma tidiagre för att leta poänglappar. Vi hade som sagt vår lilla "påskäggstävling" i skolan. 24 klasser som skulle hitta poäng som var gömda runt om i skolan. I går sa jag som sagt att våran klass var riktigt taggade och det var nog därför vi tog hem det till slut! 9b <3 Första plats av 24! Väldigt bra må jag säga. Så vi fick vårt påskägg med ett flertal kilo godis i! Det var riktigt efterlängtat.
VIi fick också disikera ett ko-öga idag på bilogin. Det är nog bland det äckligaste jag sett.

Har haft en "lillasyster dag" idag får jag nog säga. Vi har tittat på hur många filmer som helst. Alltid lika trevligt. Hon är trots allt världens bästa lillasyster. Just tittat klart på one tree hill. Det är så spännande så det inte är sant, och lilla jamie, jag är nog lite kär i honom. Men vem är inte det liksom?

image167
På bilogin. Inte lite äckligt med ögonen! Våran lärare tyckte att det var vacker. uuurrk säger jag bara.

image168
Vårat godis. Ser litet ut här, men myycket större i verkligheten! Men här står vi ialla fall i kö för att få godis. Våra söta pojkar Johan och Alex delade ut. Well done boys!

image169
Sedan var det elevens val. Jag, Per och Henrik stannade kvar lite längre. Vi har en hemlighet och den börjar på r och slutar på osa. hihi! Dessa teckningar fick jag iallafall av dem. Rätt fina va! ;d



Kommentarer
Postat av: henrik :)

snygga bilder det där :D

2008-03-22 @ 18:53:28
Postat av: Per

rosa haha ;D

2008-03-22 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0