nyp i rumpan!

Nyss kommit hem ifrån Vickan. Jag har sovit över där i natt, mycket trevligt! I går var vi också med Simone, Amanda och Lovisa hela dagen. Jätte härligt att få träffa dessa flickor igen, det händer nämligen inte så ofta annars. I vilket fall som helst hade vi det jätte mysigt. Prat, snacks och film. Behövligt!

Vaknade upp vid halv 12 och tittade på "Systrar i jeans" och "Step up 2". Mums säger jag bara! Jag och Lai hade många karlar att dregla efter. Vi ville bara nypa dem i rumpan och få ta på deras armar. Ni vet, armmuskler följer våran smak. Vi kunde iaf rabbla upp alla godingar på ungefär två fulla händer till slut. Bra dag! (y) haha.

Nu är jag hemma och ska snart äta mat. Sen ikväll blir det bara att ta det lugnt. Elr senare ikväll kanske man säger rättare sagt (?). För mig är det kväll redan vid 6, vilket klockan nyss slog. Ska försöka hinna plugga lite också.
Förövrigt laggar min dator igen. Vet verkligen inte vad det är för fel med den. Tekniska prylar är så otroligt jobbigt. Får väl lämna in den. Men det är tur att vi har 4 datorer till förrutom min! Så jag tattar andras istället.

Nej nu ska jag pysa. Ska slå ihjäl min dator! Sen ska jag sjunga en trudilutt, fått nya låtar! :):) kramis

Kommentarer
Postat av: m

var "step up 2" bra?

2008-03-25 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0