nattis dikt om mj

"äckel hanna stek mj. i en panna. sedan ska du mörda han me en vattenkanna

lär dej krypa lär dej gå lär dej döda m.j s tå, han är ful o äcklig som få

honom ska jag klå, tills han ej mer kan stå, jag honom sedan ska flå

i små köttstycken som jag lägger i en säck, kommer sälja de dyrt o säga att de e valspäck

han ska dödas så brutalt så de rinner , på en sekund han försvinner

hans näsa har väl redan rammlat ner, men det gör ju ingenting för han lär ju skaffa fler

man vet varken om han e kvinna ellr om han är man i hans kropp,
han heter juh m.j men har han ens snopp, för den har han nog redan opererat bort

mj står ej för glädje o lycka , utan de står för att döda o stycka

den bästes namn är för hederligt att säga , för om jag säger de ska jag dej mejja ,
shhh säger bara du ska för nattan dej akta , detta är bara ren fakta

nu är denna historia slut , liksa så mj han kan inte längre sjunga titut ,
han har utrotats av den bäste , akta dej för du kan bli den näste. "


min kära kusin trackaserade mig med dumma ord om käraste MJ. Man blir ju lite besviken. Man kan ju inget annat än älska honom? Dock håller inte min kusin med mig. Arma barn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken härlig header:D

2008-03-28 @ 02:36:17
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: sofia

hahah, fast älska mj

2008-03-28 @ 09:53:43
URL: http://sofiajacobsson.blogg.se
Postat av: laisan

hahahahahahahahahahahah :D

2008-03-29 @ 01:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0