Mandy Moore - Only hope

Jag har vart rikigt usel på att uppdatera filmer på youtube den senaste tiden, vilket jag lovat att jag skulle göra konstant, men de har dock inte blivit av, vilket jag ber om ursäkt för. Det har vart ett par som frågat om jag kan lägga in lite nytt, så bara för de nyas skull har jag tänk om och tänker lägga in lite oftare nu. Har haft ett par filmer på datorn men har aldrig haft riktigt lust att lägga in dem och fråga mig inte varför för jag vet själv inte svaret på den frågan.
I går som sagt så tittade jag på den otroliga filmen "a walk to remember" som förövrigt är den film jag gråtit allra mest till, och då är jag en riktig tjutare i vanliga fall. Det kändes så gott som att någon slet ur mitt hjärta, så ont gjorde det. Men det är en riktigt bra film som verkligen berör, så om ni inte sett den, titta på den!
Jag har alltid sjungit lite på Mandy Moores låt - Only hope, som är med i filmen och tyckt den var bra. Men det var inte förrns i går jag verkligen fastnade för den. Så jag har, lite på skojj, spelat in en snutt av den låten. Har redan hittat ett uttal som är fel och lite sånt, men jag orkar inte spela in nytt, det här är alltså inget seriöst utan bara för kul skull! Så har inte för höga förväntingar. Hoppas ni gillar idén iaf! Puss och kram



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har alltid tyckt du sjunger fint, känner inte dig lr något. Men brukar ofta läsa din blogg och lyssna på dina låtar på you tube, du ska vara riktigt stolt ska du veta! många snackar om hur bra du är ;)

2008-03-17 @ 20:27:21
Postat av: emma viktoria

så sjukt bra du sjunger hanna!

2008-03-17 @ 21:41:23
URL: http://hej.blogg.se
Postat av: Malin A

Hanna, du är grym och jag älskar verkligen denhär filmen/låten man kan se den hur många gånger som hels, helt underbar,

2008-03-17 @ 21:55:38
Postat av: Victoria Fromholtz

Duktig är du Hanna!

Du var asgrym på kåpan måste jag tillägga med.:)

2008-03-17 @ 22:10:01
Postat av: michaela ifrån munken :P

du sjunger fortfarande fint du :) skojj för dig

2008-03-18 @ 12:31:55
Postat av: Lejla

det är helt sjukt hur jag alltid ryser när du sjunger :)!

2008-03-18 @ 17:00:08
Postat av: Elina

Hejhej, läser din blogg varje dag och tycker du är en bra bloggare :) Känner dig inte men vi går på samma skola iaf. Måste säga att du sjunger grymt bra också!
Sen måste jag också kommentera om A Walk To Remember. Jag såg den för första gången på You Tube nu under sommarlovet och jag brukar inte tjuta vanligtvis till filmen men den här slog mig rejält! Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film. Den berörde mig grymt mycket! Jag gick och tänkte på den flera dagar, laddade upp massa bilder från filmen, lyssnade på bara låtarna som var med i filmen och såg den två gånger till. Den andra & tredje gången tjöt jag mer än vad jag gjorde i den första filmen, bara för att jag visste vad som skulle hända. Jag blev helt besatt. Det var så till och med att jag började tjuta då jag kom och tänka på filmen eller hörde en låt ur den - så mycket berörde den mig.
Hoppas du förstår vilken film du gett dig in i att se, du kommer nog inte tappa den ur tankarna på ett tag xD :) Bli inte för besatt bara :)

2008-03-18 @ 18:31:08
Postat av: Anonym

vackert

2008-03-18 @ 18:44:09
Postat av: Hannaw

tack så hemskt mycket alla, det glädjer mig ! :)

2008-03-19 @ 23:10:08
Postat av: Jimmy

Njaaaaaaaa.... fortsätt öva så kanske det kan bli ngt.. Dåligt låtval för övrigt, lägg upp ngt som visar vad du går för. (om du verkligen är så duktig som du själv hävdar)

2008-03-20 @ 11:22:53
Postat av: Anonym

http://linajosefinberg.blogg.se/1205538291_hanna_westman__the_gr.html här har vi hanna n'r hon visar vad hon går för"

2008-03-20 @ 18:57:29
Postat av: Anonym

nja vet inte riktigt om jag tyckte den va så bra häller, skriker så jjävla mkt tycker ja.

2008-03-22 @ 17:30:06
Postat av: linaa

Såg filmen nyss. sjukt bra. mky tårrar hah :d

2008-03-27 @ 15:34:12
URL: http://victorialai.blogg.se
Postat av: Anonym

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST , iloveyou <3

2008-11-10 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0