Lördag

Då har man nyss ätit en god frukost med mina käraste vänner. Pigga och allärta! Nu dessvärre är de lite piggare än vad jag är, dem har gått ner till stan för att sola, men jag orkade verkligen inte med det idag, även fast jag kanske skulle behöva. Så jag sitter hemma hos Nattan med resten av hennes familj.
När dem kommer hem, eller när Nattan kommer hem, eftersom att Julia åker hem efter deras solning, så blir det bara att ta det lugnt. Titta lite på tv och förbereda oss inför den stora kvällen! (även fast det inte finns mkt att förbereda)
För alla som inte vet är jag nog en av Sveriges mest galna melodifestivals-älskare. Jag skulle få ångestattacker om jag glömde/inte kunde se en delfinal. Ja, så besatt är jag. Därför är kvällen en av årets höjdpunkter, svårt att komma upp till denna nivå igen vill jag lova. Så det blir att sitta klistrad tillsammans med Nattan, Martin och Petter. Dock är det nog bara jag och Nath som verkligen är intresserad, men det gör ju inget om vi ska spendera den superkvällen med våra älskade. Ett snäpp bättre liksom!

Känner att jag borde gå och vara lite social mot resten av familjen westman! Vet ni hur skönt det är att batra kunna gå omkring i trosor här, tvätta håret när man vill och gå och plocka ur kylen utan att tycka något är pinsamt? Jag kan lova er, det är otroligt skönt. Det här är verkligen som mitt andra hem.
Men innan jag går och är social ska jag göra upp en lista inför ikväll som Nath och jag ska lista ut vem/vilka som vinner. Personligen hejar jag nog på Charlotte Perelli.

vill bara lägga till att den videon Lina lagt upp, de lät mycket bättre i verligheten! Vi konstaterade det i gårkväll och det är lite tråkigt att det blir så. Jag tänkte också tillägga att jag har några videor där hemma där jag sjunger, fast man ser inte mig. Jag funderar på att lägga upp några, skulle det vara något?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Hanna , lägg upp dom :) du sjunger så fruktansvärt bra !

2008-03-15 @ 17:00:11
Postat av: maria

jaa lägg upp dom ! :)

2008-03-15 @ 18:20:09
Postat av: Anonym

ja, de skulle vara något ;)

2008-03-15 @ 21:11:34
Postat av: Anonym

vart hittar man Linas video då? :)

2008-03-16 @ 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0