kär x2

Nördig som jag är har youtube tagit över min kväll (som vanligt kanske jag ska säga? ;)) Jag har även tittat på parlamentet. Björn Gustavsson är ju bara för härlig. Jag är nog lite kär, som resten av flickorna i Sverige. På tal om kär så har jag en crush på en annan också. Fy hanna (a). Iaf, ni måste bara se det här, han är verkligen begåvad!

Förresten, det är jätte kul att så många läser bloggen! Det bara klättrar uppåt och uppåt för var dag som går! Det börjar verkligen bli många nu. Facinerande att man orkar läsa om mitt liv! Haha, det uppskattas iaf! Men här kommer den andra killen jag har en crush på!



Nu måste ni bara erkänna att ni också har en crush på honom?
Kan man ens något annat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter han som sjunger? Blev sugen på att höra mer..

2008-03-24 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0