hiss till släktkalas

Ibland kan släktkalas vara botten, ibland toppen. De senaste gångerna, med mammas sida, har ialla fall vart riktigt toppen! För lite mindre än en månad sedan kom hela släkten från tyskland hit och vi hade släktträff som blev riktigt lyckat. Alla sysslingar och kusiner var samalade. Alla var onyktra redan vid 4, dvs jag också. Det var nog därför jag tyckte det var så roligt. Det blev sång på tyska och så, ni kan ju tänka er hur det kan ha låtit ;)
Därför trodde i alla fall inte jag att det skulle bli en lika bra träff så snabbt efter, men jo visst jo! I början av kvällen var det väl lite segt. Men sen när mamma plockade fram melodifestivalspelet på tv;n så blev det fart på oss! Det är nämligen så att vi är väldigt intresserade av melodifestivalen på mammas sida så alla var jätte pepp. De laget vi trodde skulle vinna (inte mitt lag, utan de andra) förlorade ;och det var riktigt oväntat så det blev ännu roligare då. Vi sjöng högt, skrattade, skojjade och hade allmänt trevligt faktiskt! Familjen Westman/Hell, de är en bra en!

 

image187
Endel av oss. Mitt i en sång, full fäs här vettni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0