hanna med guldbyxorna

Vaknade av att solen sken in genom fönstret i morse! (Fast egentligen vaknade man av Nattans väckarklocka som ringde i ens öra. Men det kändas bra att säga så, för solen sken faktiskt väldigt mycket) Men i alla fall, Nattan åkte till Norrköping i morse för att shoppa, men Poltan och jag orkade dock inte följa med. Så vi sov kvar och vaknade runt 12 istället för 10. Fick nyss pannkakor till frukost av Helena (nattis mamma) som var så gullig och hade gjort det.

När som helst blir det stan återigen. Ska inhandla mina fynd skor, halva priset, från 900 till 450, yes box! Jag rånar mig själv! Men på nått sett kringlar jag mig ur situatuionen och har råd till mer. Och jag fattar inte hur jag lyckas. Jag är nog självaste slösarN ;) I vilket fall som helst älskar jag dem! I går köpte jag även en blå body och ett blommigt linne, som jag dock kommer att andvända som både kjol och linne. Lägger in bilder senare idag.

Nu ska vi kila ner till stan. Sen ikväll blir det middag hos mig med mina snyggingar! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0