genrep till kåpan

Då var genrepet avklarat. Jag kan inte säga mer än att jag är riktigt nöjd. Det kunde inte blivit så mycket bättre. Jag har som sagt inte kunnat träna på min låt och betämde att jag skulle sjunga den bara för några dagar sen, så med tanke på det gick det faktiskt jätte bra. Det är också många som är bra detta år, alla håller en jämn linje.

Efter skolan bar det av till Moa, fixade oss och dem hjälpte mig lite med låten och så. Efter riktigt mycket stress och bortglömda saker så kom vi fram. Vi åt snabbt på pizzerian och sen var det dags.
Är som sagt jätte nöjd, efter alla omstängigheter. kan dock inte säga så mycket mer, men pausbidraget blev också riktigt bra! Känns bra nu. Denna stress jag haft är nästan som bortblåst. Tack och lov för det.

Nu sitter jag här som vanligt med te och ska glutta lite på SATC igen. Älskar't. Sedan ska jag sova riktigt gott i natt efter denna dag. Den blev precis som vi hade hoppats på och i morgon gäller det att leverera som idag.

I morgon är det även dans i cupolen. Inga lektioner har vi heller, hur skönt som helst. På morgonen ska vi träna till dansen på kvällen och sen är det kåpan på eftermiddagen. Livet blomstrar just nu.



image129

Kommentarer
Postat av: JuliaR

Riktigt fin bild Hanna!

2008-03-12 @ 21:36:36
Postat av: Nina

Sjukt fin bild. Och jag tycker faktis inte så många var bra, det var typ du och 2 till :P Alla andra kändes så "kaos" bara.

2008-03-12 @ 23:57:36
URL: http://www.nogg.se/Ninki
Postat av: Rebecca

Din sångröst är unik !

2008-03-13 @ 20:56:56
URL: http://kagemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0