gamla bilder på mig och nath

image139
Nattan och jag 06. jag kommer verkligen ihåg hur mkt vi älskade dessa bilder då!

image144
Sommaren 07. Sista dagen på sommarlovet spenderade jag denna underbara dag med min käraste.

image145
Sommaren 07 likaså. Två dagar efter åkte vi till gbg tillsammans som blev ett minne för livet!

image146
partille 07. Oförglömligt! Vi satt verkligen ihop som klister den cupen. Du och jag Nath!

image147
Sommaren 04. Haha, vi hatar bilderna! Men de påminner så om en riktigt sommar.

image148
De två på sidorna är ifrån öland. Första gången vi var på victoria-dagen. Mitten innan handbollsmatch!

Alla minnen vi har tillsammans. Det går inte att förklara med ord. Att blicka tillbaka på det här sättet är verkligen underart. Alla stunder man nästan glömt kommer tillbaka och minner dem som om det var igår.
Jag älskar dig, kommer alltid att göra och har alltid gjort.
Du betyder verkligen mest för mig. I vått och torrt. Jag älskar dig käre kusin och bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

häärliga bilder du har. Jag känner på mig att det kommer bli något stort av dig :) kram

2008-03-16 @ 12:52:49
Postat av: Hannaw

oh, tack så hemskt mycket!

2008-03-19 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0