dagens outfit

sista lektionen idag var hemsk, så jag fick gå hem. Kunde inte stoppa tårnarna elr mig själv. Först nu insåg jag hur jävla mkt jag ska hinna med, på endast 6 dagar! På 6 dagar ska jag ha 5 framträdanden och jag kan BARA ett rikttigt bra! De fick mig att flippa över. Jag har aldrig liksom vågat tänka ett steg längre. Men jag fik väl någon slags panikångest. Men nu sitter jag här, har tränat in låten tills i morrn någorlunda bra. Jag menar, jag vill vara så bra som möjligt och jag sätter ribban väldigt högt på mig själv, därför pallar man inte alltid. fy för stress, de är det värsta som finns.

ska snart åka iväg till mina vänninor. Vi ska sjunga som vanligt och ha allmänt trevligt. Snacka om att jag behöver den här dagen/kvällen. Vi ska träna inför två saker nu. Talang och den grejen i lkpg. mkt roligt!
ska ta bussen vilken sekund som helst så känner att jag måste rusa. jag slänger in en dagens outfit också. Det fick bra respons igår, så jag forsätter väl tills ni tröttnar :)

image73

blus ; hm
väska; wedins
jeans; cubus
örhängen; fris&co (systers)
skärp; glitter (poltans)
armband; hm

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså herregud vad pinsam du e
tror du att du är någon kändis eller?
du är inte fin bara att inse gumman ;)

2008-03-06 @ 17:49:48
Postat av: Julia B

fina kläder :)

2008-03-06 @ 20:21:47
Postat av: Clara

Måste säga att du har grymt bra klädsmak, och hur fint hår som helst!

2008-03-06 @ 20:44:41
Postat av: caroline

alltid fina kläder och ditt hår ska vi ju inte snacka om :o
så fin!

2008-03-06 @ 21:27:14
URL: http://youwantme.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ser att någon mer håller med mig där uppe. Och angående din vikt, jag sa för i helvette inte att det var fult era jävla puckon! Och jag är inte avundsjuk på att Hanna är fet?

2008-03-06 @ 23:33:33
Postat av: Anonym

tycker att du börjat ha finare kläder på sistone, börjat bli lite mer insatt i mode världen kanske? ;) fint iaf. :D

2008-03-07 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0