dagens outfit

tiden bara rullar iväg! jag har knappt tid att äta och tänka. vilket skulle behövas just nu vill jag lova. den låten jag ska lära mig tills på fredag och kunna utantill är riktigt svår. den är mest komplicerad, vilket inte är något för mig. den är lätt att sjunga, men allt hänger så konstigt ihop så jag skulle behöva minst två dagar till att träna! panik är det jag känner nu. för sen i helgen är det den där sångtävlningen jag pratade om och jag har fortfarande inte någon låt.

snart börjar grey's så jag ska sjunga några rader till och sen kika på det. med te såklart, mitt älskade te.
nu ska vi testa lite nytt, dagens outfit. och om det ärbra så fortsätter jag med det :)

image71

t-shirt från gina tricot 99 kr
jeans från cubus 199 kr
väska från hm 129 kr
pumps från din sko 299 kr


jeansen och t-shirten köpte jag igår, riktigt fynd! det skadar ju inte med ett par jeans till, speciellt inte om dem är så extremt billga och snygga! älskade tvätten och färgen. det ska vara ljust nu med utsvängt. men det får dock vänta några veckor för att få komma in i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Victoria

JAG SAKNAR DIG HANNA! :( verkligen jätte jätte länge sen nu.. ;/

2008-03-05 @ 20:52:29
Postat av: cissi

skit snyggt :)

2008-03-05 @ 20:59:26
URL: http://www.sissiliag.blogg.se
Postat av: anonym

hur fixar man med egen färg och design på sin egen bloggsida igentligen?

2008-03-05 @ 21:00:35
Postat av: Hanna

tack cissi! :)
JAG SAKNAR DIG OCKSÅ VICKI!!! :(

2008-03-05 @ 21:01:13
Postat av: Anonym

Fan vilka feta lår du har. Du har verkligen gått upp massor i vikt Hanna. Dessutom är det ganska korkat & skriva upp vad sakerna kostar haha

2008-03-05 @ 23:58:05
Postat av: Hanna

om du vill veta så har jag inte gått upp ett smack :) jag har vägt precis lika mkt som för ett år sen. och sen vill jag inte vara pinnsmal. jag tycker om min kropp och kurvor! du får tycka vad du vill, men så du vet bryr jag mig inte det minsta om din åsikt. jävligt patetiskt av dig att inte stå för vem du är. riktigt jävla mesigt :)så, nu ska jag aldrig någonsin bry mig om dig mer :)

2008-03-06 @ 15:26:13
Postat av: Anonym

alla som skriver dumma saker är bara avundsjuka, blir så jävla trött på att folk sitter och skriver massa elakt.vad tjänar man på det? ingenting.
fortsätt med att visa dina kläder,kul. :)

2008-03-06 @ 15:38:09
Postat av: LISAG

det spelar väll absolut ingen roll vad kläderna kostar?
om kläderna är snygga,ju billigare desto bättre om jag får säga det själv ;D och hanna är perfekt som hon är, det vet jag att en hel drös kan hålla med om ! (Y)

2008-03-06 @ 18:47:31
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen att du har jätte cool stil, blev lite små sugen på jeansen så tack fördet :)! du är också så sjukt söt och du verkar vara riktigt trevlig. så den som nu har skrivit att du skulle vara fet, är bara fett avundsjuk!

2008-03-07 @ 17:32:26
Postat av: Anonym

omoget att klanka ner på en så snäll tjej som du!
avundsjuka är vad dom är!
btw, jeansen är sjukt snygga och du har snyggklädstil!

2008-03-09 @ 15:40:50
Postat av: Anonym

sjukt fin klädstil , är verkligen avis på ditt hår :)

2008-03-29 @ 22:13:08
Postat av: mikkaelo

Går knappt att känna igen dig :o

2010-03-07 @ 21:26:35
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0