bad luck

Så vaknar man av det där otroligt jobbiga borrandet och bankandet utanför. Dem gör om alla balkonger, så det låter som jag-vet-inte-vad. Det går i alla fall definitivt inte att sova. Förbaskade byggare. Varför just på lovet? Jag fick sova med kuddarna över huvudet, men tragiskt nog fungerade inte det heller. Suck, jag fruktar resterande mornarna på lovet, hur ska jag klara av att sova? Jag ska försöka hålla tyst om det inför Nattan, Petter och Martin i alla fall. Dem ska sova här i natt och dem kommer inte bli så glada i morrn bitti när dem hör detta. Men latmasken hanna orkar inte röra på sig för att sova hos någon annan så därför ska jag hålla tyst om det här. Natti är på väg hit, så hon hinner inte läsa och Petter och Martin tror jag inte läser min blogg. Så , shhhhhh.

I alla fall. Hunnit med att städa och duscha, äta frukost och vila. Allt de där pga de hemska ljudet precis utanför. När som helst kommer Nattan. MIn kära kusin som kom hem igår kväll ifrån Rödspette! Har redan fått information ifrån olika källor i går kväll, men nu vill jag vet allt i detalj. Hoppas att ni haft det super flickor!


En annan sak jag vill berätta är angåenda Talang 2008. Det blir ingen tv för oss :(:( Jag tror att sista inspelningen är i övermorgon och vi har ännu inte fått något besked. Det känns verkligen hemskt att säga det här. Vi hade hoppats så otroligt mycket, av hela våra hjärtan, att få vara med i det här. Men nu blev det inte så. Jag tycker det är riktigt dåligt av tv4 att ringa till oss, (som dem gjorde för några veckor sedan) och säga att vi var självklara för tv och fråga efter datum vi kunde osv, men sedan inte medela oss att vi (troligen) inte gått vidare. Snacka om att man får förväntningar, det måste ni hålla med om? Det är i alla fall riktigt tråkigt, det hade vart en stor grej för oss, verkligen. Men på ett annat sett är vi riktigt nöjda över hur långt vi kommit. Vi låg väl troligen på gränsen mellan att komma med eller inte, och det är väldigt långt. I alla fall innom sången. Det är nämligen så att mer en hälften sjunger, och det var verkligen många på aditiorna. Vi är nöjda ändå. Fast det hade vart mer än en dröm för oss att få vara med.


image204

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut på youtube erat bidrag ? är ju nyfiken , vill se det ju ;D

2008-03-25 @ 14:28:54
Postat av: alex och bella

jaa, lägg ut det på youtube:D

2008-03-25 @ 14:51:49
URL: http://alexbella.blogg.se
Postat av: Anonym

uppskattar verkligen din blogg hanna :)

2008-03-25 @ 15:58:57
Postat av: erica

hanna, lägg inte ut den på youtube ännu, vänta ett tag ;)

2008-03-25 @ 17:03:43
Postat av: Vickan

tråkigt att höra!

2008-03-25 @ 17:15:18
Postat av: emma viktoria

tråkigt att ni inte kom vidare!

2008-03-25 @ 22:18:47
Postat av: Kickii Tillander

Ni var verkligen jätteduktiga på Munken!!! Synd att ni inte kommer vidare till tv. Grattis till Kåpan-vinsten också, Hanna!

2008-04-02 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0