bad luck, right?

Just nu är jag rent ut sagt förbannad. Jag som tyck att dagen vart bra, men ack för mina ord. De vänder sjävklart när jag nu säger att det är bra.
Det började med att jag skulle titta på tv, det gick inte.  Det gick inte att ändra kanal. Självklart kunde jag inte få igång min dator heller. Jag vet inte vad som hänt med den, men den går bara inte igång. Jag får anfall snart eller något liknande. Om jag ska behöva missa grey's idag tror jag att jag går under. Och för att inte tala om min dator, jag är i lite behov av den. Fick tvinga min lillebror att låna mig hans. Jag är nog lite besatt.

I morrn är det "påskäggstävling" i  skolan. Det kommer att ligga gömda påskägg över hela skolan. I klassrum, korridorerna osv. Den klass som hittar mest ägg (äggen är av plast, utan godis i) vinner 8 kg godis! (har jag för mig). Så min kära klass har gjort upp världens bästa strategi, och vi ska vinna! Ni skulle bara veta vad vi ska göra! allt för kilon med godis! Mer säger jag inte, får ju inte avsölja det. Spännande ska det ialla fall bli.

Nu känner jag att jag måste duscha. När man är arg, ledsen eller stressad. Då är duscha som ett botemedel. Man blir så lugn. Därför ska jag ställa mig i duschen i några timmar. Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Elin

KOlla min blogg om du är nyfiken?

2008-03-19 @ 20:15:09
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se
Postat av: Anonym

Fem kilo godis var det och man skulle leta efter lappar, inte påskägg :P ;D

2008-03-19 @ 21:43:42
Postat av: Hannaw

jaha okej, 5 kilo då :D
ja, det var det jag menade ;p dem är bara formade, lapparna, som påskägg. Kanske inte så bra förklarat :)

2008-03-19 @ 23:08:18
Postat av: adrian

detta är precis sånt som händer mig allt för ofta.. krångel med tv och dator

2008-03-22 @ 01:32:20
URL: http://afeskil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0