sthlm

What a fantastic dag jag hade i går! Började med bussresa vid klockan 7 till Sthlm. Det tog över 3 timmar innan vi var framme. Helt sjukt. Vi kom alltså försent till vår första stopplats, nämligen Vasa museeumet. Vilket egentligen inte gjorde så mycket eftersom att det var så himla tråkitgt att vara där. De första 5 minuterna var otroliga, sen ville jag sova. I alla fall, i kväll (tror jag) kommer ni väl få se mest bilder där ifrån eftersom att Carro lät Axel vara fotograf för dagen och i början är det alltid roligast så det blev en hel massa bilder på mig, Carro och museeumet.
Efter gick vi ut på stan och åt, skulle hitta någon fin uteservering vilket istället slutade med Max. Alla var så jäkla sugna att vi bara inte kunde motstå. Efter det skulle vi shoppa, men jag hittade inget. Stressshopping är de mest jobbiga som finns. Efter det så blev det riksdagen, lite intressantare, men inte kul för det. Jag hade hicka genom hela turen, det var jobbigt.
Sen bar det av till grönan resten av dagen/kvällen och vi hade sjukt roligt! Mådde dock illa halva kvällen eftersom jag är åksjuk och det blir man lätt av karuseller, men om jag bortser från det var det awsome!

idag fick vi sovmorgon till halv 12. Härligt va? Så jag ska nu ner till skolan snart och vi ska titta på film i 3 timmar i Aulan och sen slutar vi. Sen får jag se vad som händer och fötter. Vi låter tiden utvisa!

Ni ska få några enstaka tråkiga bilder nu, dem roliga har carro och dem kommer sen.


Snyggisar i bussen på väg dit.

Dea och jag var jätte snögga

haha söta! på vårt lilla stop

Vasa. Gäsp.

Skittråkiga, men bättre än inga!

Kommentarer
Postat av: s

Varför åkte du till stockholm?

2008-06-04 @ 17:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0