läskiga drömmar (N)

Jag slumrade till för en stund. Och jag drömde. Jag drömde att jag var död. Det var en hemsk dröm. Jag drömde att ingen kom ihåg mig två dagar efter min död. Jag såg allt från himlen, men ingen brydde sig om min död. Min mamma och pappa var bara på min begravning. Det var hemskt. Alla mina kompisar såg mig som ett minne blott. Tyvärr har jag annars väldigt höga tankar om mig själv. Nu är jag ärlig. Jag kan te.x fantisera ihop hur alla skulle gråta på min begravning och sakna mig så. Tyvärr. Självgod va? Så ni förstår att det var en rätt jobbig dröm för mig ha? Haha ;p Den var faktiskt hemsk. Till och med Natti hade glömt mig efter hela vår uppväxt som bästa vänner tillsammans. Det var jobbigt. Natti, glöm mig aldrig!

Snälla, låt mig inte drömma sånna här drömmar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag är den sista som skulle glömma min ALLRA BÄSTA VÄN, vår vänskap är ngt man aldrig glömmer o man glömmer heller aldrig en sån underbar person som dej Hanna Westman ! du kommer alltid va den jag älskar mest av allt <33

2008-06-03 @ 23:31:42
Postat av: lina

ja, jag säger ju att man visst kan drömma att man är död! nu ska jag visa alla jävlar att det inte bara är jag som "kan" drömma att jag dör, höhö

2009-04-24 @ 19:30:29
URL: http://linalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0