härlig sol dag

God eftermiddag!
Idag har vart en riktigt bra dag. Vaknade upp tidigt och var redan vid halv 11 hos Lollo i sturefors med Moa, Alex oxh Erica. Det blev alltså lite ändrade planer. Inget Alex land utan istället ut till sturefors och glassa vid Lollos pol och sola gärnet. Så kom hem för 20 min sedan och nu har jag duschat. Tvättat bort all olja. Den är äcklig, men ack vad bra den hjälper! Iaf, senare mot dagen kom Andreas och Adam som hade gått ifrån hjulsbro. Så det blev att bada lite och sola lite med dem. Gick även för att köpa glass och där på vägen stötte vi på Jocke, Daniel och Oscar. Sen fortsatte vi glassa dagen lång och nu har man fått riktiga märken.

Nu när som helst kommer pappa och hämtar oss. Jag längtar lite smått till min sånganläggning. Jag behöver den rätt badly. Sen i morgon bär det av till Sthlm med alla 9:or. Blir bl.a shopping och grönan! Sweet!


pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0