something new

varför är det så lätt att välja fel och så svårt att välja rätt? dras man till den sidan man vet är fel? vill man ha utmaningar och placerar sig själv i den sitsen? elr är det bara misstag?
jag vet inte vad jag ska tro ibland. jag är nästan altid glad, pratar mkt och drar nytta av tiden. varför slösa bort sin tid på att ha tråkigt. se allt som en utmaning, gör det till ngt bra. men när några sådana saker sägs blir jag så besviken. jag vet att jag kan! jag vill! men jag gör det inte. ibland gör jag det helhjärtat, lägger ner all min tid i det, men ibland är det bara si och så. hur ska man göra för att då en jämnare kurva? ska man orka kämpa för något man inte känner glöd för? det jag känner glöd för det är det jag gör helhjärtat, men annars? si och så, det är inget jag vill höra! varför få en uppgift när man inte får visa vad man kan? jag kan. jag vet det.

kvällen har gått åt att kolla på oth med lillasyster och har återigen den här kvällen ångest för att jag inte pluggat som jag ska! jag får bara skylla mig själv om jag blir sänkt. men det är ju typiskt, riktigt typiskt.
jag har hunit träa lite inför begravningen nästa helg med, annars inte mkt.
måste ha en shlager låt tills nästa helg, hjälp mig? kan alla ge ngt förslag?

image44

imorrn blir det hårträning till talang igen. hoppas på besked den här veckan, annars blir det väl nästa vecka. spännande och förväntalsfulla är vi. men om vi inte går vidare är vi riktigt glada att kommit såhr långt, det trodde vi inte för ett antal veckor sen, inte alls. och nu står vi här, ett höstrå från att vara med i tv4. riktigt härligt!
dem sa till oss att dem tror vi kommer vara med på tv, så ivilket fall som helst har vi legat bland dem bästa.

efter vi tränat i morrn så kommer världens bästa petter till mig och ska nanna här. förresten så har vi för ett tag sen vart tsm i två månader och ungefär 7,5 sammanlagt :) jag älskar honom.
nej nu ska jag plugga teknik, ngt som verkligen är pain in the ass!

sov gott allihop

Kommentarer
Postat av: klsfhf

det ser ut som om att du skulle passa med brunt hår. ;)

2008-02-28 @ 22:07:52
Postat av: Lisa

Hejhejj , jag tycker du
sjunger bääääääääääääääääst :) förestsen kom du vidare i talang ?? Adda min msn och svara: [email protected]

2008-04-04 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0