onsdagkväll

fryser snart ihjäl. har öppnat fönstret på glänt och orkar inte resa på mig för att stänga. så lat har jag blivit. det blåser som attans och det räcker inte med att ha två tjocktröjer på sig. får väl snart ta och resa på mig för att stänga. småsaker gör mig irreterad, fy för dem. faktum är att jag faktiskt är lite små irriterad. mina kära vänninor kom till mig som planerat, vi började fixa och dona. blev paus med god kina mat för att få nya krafter. för att sjunga vettni, det är INTE så lätt som det ser ut. det krävs mkt för att orka, som allt annat.
vi hade vid 9, efter 4 timmar fixat ihop ett kort medly, och det såg bra ut. men precis innan dem stack från mig ändrade vi oss. vi kom fram till att det inte var tillräckligt bra. det är ruggigt svårt att få ihop något så bra som vårt förra som var 6 min och nu ett på 2. så vi fick ångest och beslöt oss för att börja om. så vår tid vi hade i dag blev till förgäves? elr kanske inte, det känns som det. men nu har vi lärt oss hur vi INTE ska bygga upp vår struktur. som man säger, man lär sig av sina misstag. så nu är vi tillbaka på ruta ett igen. är det inte typiskt? men vi har ungefär kommit fram till vilka låtar det blir, som tur var.

image41

just pluggat lite. trodde jag itne skulle hinna ngt idag. men för att hålla kvar mitt betyg måste jag verkligen. har teknikprov på fredag och jag började inte plugga förrns nu. hey, way to go hanna!
jag mår illa nu, jag har ångest. inget låt till tävlingen nästa helg, kåpan snart, inte bestämt låt en, sång på begravning nästa vecka och nu talang som vi måste hårdträna med! för om vi går vidare ska vi spela in om högst två veckor. hallelujah! låt mig skjutas. japp, så känner jag nu.
jag ska dra mig lite ikragen och börja plugga nu innan jag tippar av stolen.
sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tisdagkväll är det väl ändå inte Hanna? ;D

2008-02-27 @ 23:38:05
Postat av: kakis

du ska inte skjutas

2008-02-28 @ 20:52:27
Postat av: Malin

Hej Hanna!

Jag älskar verkligen din blogg!

Gå gjärna in på min blogg o titta!

Kramar Malin.

2009-09-29 @ 17:54:30
URL: http://malinohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0