looking good today?

sitter här nu och väntar på mina kära vänninor moa, alex och erica. idag blir det fullträning till talang. riktigt mkt har vi att göra dessa kommande veckor. men det ska bara bli kul! om det är utmaningar som intresserar mig gör jag allt för att klara av dem. det här är en utmaning, vi ska sätta ihop en låt på 2 min och lära oss den på ett x antal veckor. jag kan inget mer säga än att jag ser fram emot det. ett riktigt stort plus är ju att dessa uderbara vännor gör tiden extra bra! finns inte många som får mig på sådant humör som dem.

skridskor idag i skolan. gick ju sådär, fötterna gör inte lite ont kan jag säga. det blev kramper av alla dess slag. fråga julia, hennes skridskor var nog dem minsta man kunde ha, tårna och hälen var halvt av när vi åkt klart. ack ack, men lite får man väl ta.
efter åkningen åkte jag, julia, kakis, katrin och carro hem till mig för att fixa lite, äta och så. gick ner till pizzerian och fettade oss. nyttiga som vi är. sen bar det tillbaka till skolan. hade bild och so, sen slutade vi. riktigt skön dag även fast vädret var pääääck. fick också våra omdömen till utvecklingsamtalet. det var väl helt okej.

nu ska jag kila för att sjunga upp lite. trycka i mig en macka och te skadar heller inte! pussis

image40
det nyttiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0