blogg ist?

jaha, då bytte man till blogg då. jag faller för grupptrycket. nejdå, men det har vart rätt så många som komenterat att jag ska byta då blogg ist för nogg eftersom det är mkt bättre. så vrf inte göra ett försök? jag kan hålla med om att det verkar bättre.
men vilken skit det var och lära sig allt, har suttit hela kvällen nu och försökt fixa med framsidan. men nu pallar jag inte mer, jag är nogorlunda nöjd.

som sagt, kom hem ifrån malta i går. haft det helt fantastiskt. nästan sommarväder, ibland så. shoppat som galningar, men tyvärr är det mesta vårkläder och lite för tidigt att andvända allt redan i februari. så dem får ligga ihopvikna i garderoben ett tag.
tänkte iaf slänga in lite bilder ifrån malta nu!



här har ni lite bilder! finns mer men orkar inte lägga in alla.
några inne i staden, på stranden, resturnager som hard rock, vår egna buffe osv :)

                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket smink har du egentligen bruden, tagga för fan!

2008-02-26 @ 08:01:23
Postat av: caroline

fina bilder =)

2008-02-26 @ 17:12:12
URL: http://youwantme.blogg.se
Postat av: Anonym

snyggga kläder och bilder! :D:D

2008-02-26 @ 18:10:09
Postat av: linnea

har du lillebror? :o

2008-02-27 @ 18:19:55
Postat av: Anonym

hur gjorde du när du fixade med framsidan? :)om du orkar svara dvs haha jag fattar ingenting.

2008-09-14 @ 00:43:29
Postat av: sofia

va gör hon på sista bilden? :O x)

2009-04-09 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0