jullov, hallelujah!




Var med i Kalmar tidningen också :)

Jag och Lisa på rep.

Jullov. Smaka på ordet, det känns ju underbart! Det var en bra avslutning och jag tyckte att mina uppträdanden gick helt okej. Fastän jag var riktigt nervös. Bea filmade, så kanske lägger in en lite snutt av den sen.

Nu sitter jag och tittar på tv, har ätit lite, tagit de lugnt och nu väntar jag tills ikväll då jag och tjejerna bara ska ta det lugnt, hyra film och så och sedan sova hos Frida. Jag lovar er bilder sen. Just nu känner jag mig bara väldigt seg och orkar inte med så mycket. See ya later!

Kommentarer
Postat av: ozk

sjukt bra sjungit idag

2008-12-19 @ 16:40:23
URL: http://ozk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du säger jämt smaka på ordet

2008-12-20 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0