underbara göteborg!

Jag har haft det helt otroligt roligt! Göteborg är den absolut bästa staden, punkt slut. Och det här med att jag ska flytta till Gbg när jag blir äldre, det håller i sig. Usch vad jag tycker om den staden och människorna! Tyvärr har vi inte tagit EN ENDASTE BILD. Men jag har allt memorerat i huvudet. Jag hade ingen kamera och inte de andra heller, så det blev som det blev. Men jag tänkte berätta lite kortfattat iallafall vad som hänt under dagarna.

Lördagen: Åkte ner med Poltan och vi taggade i bilen. Blev hämtad av Angelica och sedan träffade vi Becca, Angelicas kompis och vi kikade på mina tjejerns match. Efter det blev det lite fix i stan, hämtade dricka och så och på kvällen bar det av på fest. Förkrök hemma hos Michelle med massa tjejer. Hur trevligt som helst! Kändes som hemma och att jag känt dem hur lång tid som helst. Sedan bar det in till stan, hände lite där, gick hem till Oscar där lite folk var och sedan bar det hem med Michelle, Becca och Ange för att sova. En sådan jäkla bra kväll!


F.r v. Ange, Becca, jag och Michelle. De tyckte de var extremt roligt med att vi var så många blondiner tsm. Ange och Becca fick deras lilla blondingäng tillslut. Haha. Vi var dock många fler, men de ända bilderna jag fick tag i!



Söndagen: Vaknade seeeent. Kikade på Harry Potter hela förmiddagen och sedan blev det att vara med tjejerna och åka ner till stan och äta os.v med Linus och Kask.

Måndag: Slapp dag helt enkelt! Kollade lite matcher, shoppade och sedan kom Nicke och Linus och slaggade hos oss med filmer och gottissaker. Eller sov och sov, vid 5 slockande vi nog. Väldigt trevligt!

Tisdag: Kollade tjejernas match och sedan bar det hem. Nu sitter jag här och taggar inför i morgon! Ska bli så nedrans kul!


Mina dagar lite kortfattat. Har iallafall haft det otroligt roligt! Och det är alltid lika tråkigt att lämna min kära Angelica.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag såg dig i nordstan , haha. (a) jag följer ju din blogg så det var typ som att se en kändis (a)

2008-12-30 @ 23:49:50
Postat av: Hanna

svar Louise: nemen så himla kul att höra! Haha,jag fick ett stort leende på läpparna! :) roligt att du kände igen mig :D

2008-12-31 @ 00:18:20
Postat av: Bella

Gott nytt år :) Hur firar du nyår? :D

2008-12-31 @ 13:14:16
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0