sounds good to me

Idag stod det på schemat skola till halv 5, roligt sa jag. Inte riktigt, men jag klarade mig. Som jag sa så skulle vi ha Italienskaprov som jag inte pluggat på tills idag, men till min lycka var vår lärare sjuk! Så på måndag blir det prov istället, glad Hanna! Sedan flöt skolan på bara bra, en del springande till karamella och wasa kondis för att orka med dagen, vilket behövdes. Sista lektionen var en föreläsning som var väldigt intressant, ska skriva lite om den i nästa inlägg..

Nu sitter jag här hemma och pluggar lite demokrati. Det känns som att plugga är det ända jag gör. Ack ack. Men frammåt kvällen bär det av till min saknade pojkvän iallafall.

Nu, plugg och te!


Träning till avslutningen blev det också. Riktigt nervöst nu känner jag.

Pluttiiiis på förläsningen i Aulan. Vi hade dock annat för oss, mobil, prat och godis. Gött!

Gottttttt, as if!

Dessa tog kål på mig idag... Inte deras dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0