sometimes it's wrong to walk away

Just nu känner jag mig bara alldeless depp. Alla är på tomtefesten och har svinkul och jag sitter här hemma för jag inte får gå för musikläraren. Han tyckte jag behövde sömn så jag kunde sjunga på rikigt i morgon. Jag håller faktiskt med honom, därför gick jag inte. Men tråkigt, ändå. En annan sak som är tråkig är att spelningen i Kalmar i morgon blev inställd. Men istället kan jag ju åka till Malin där tjejerna i klassen är, det är ju bra!

Idag har jag jag varit hos Natti. Mest för att jag skulle hämta en klänning som jag ska ha i morgon, men jag stannade kvar sen ändå. Efter en rätt lång diskussion med Natti och Helena (hennes mamma) varför jag just valde den klänningen. Natti har många klänningar förstår ni, därför for jag till henne.

Nu kollar jag film och idag ska jag släcka innan 10. Lite bråttom nu. Jag ska faktiskt upp vid halv 6 i morgon..





Vad jag gjort halva dagen.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad gör med ditt hår. människa? det är sjukt fint !

2008-12-18 @ 21:33:57
Postat av: Hanna

tack så hemskt mkt! jag använder en plattång och ågar mitt hår med det :)

2008-12-18 @ 21:41:08
Postat av: Anonym

tack så hemskt mkt! jag använder en plattång och ågar mitt hår med det :)

2008-12-18 @ 21:41:33
Postat av: hiwwe

hej! undrade bara om du sjungit idol-vinnarlåten?

skulle vilja höra! :)

2008-12-19 @ 00:06:47
URL: http://ehiiwwes.blogg.se/
Postat av: en vän som saknar dig!

Ville bara önska dig lycka till inför morgondagen Hannis! Det kommer gå toppen, du är toppen! Ha superkul och blås skiten ur dom bara! Du är grym, never forget it :D



btw så får vi ta en reunion snart, saknar din humor baby! (och hela dig förstårs)



Pusss gumman! <33

2008-12-19 @ 00:09:55
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0