nu bär det av till kalmar

Godmorgon små vänner! :)

Jag är på strålande humör och ska när som helst åka i väg till Kalmar. 5 min exakt. Längtar så! Idag blir det rep, sen är det spelning i morgon. Ska bli så kul!
Igår var jag och Gabbe och såg Twilight och fy sjutton var den var bra! Ni bara mååååste se den! Jag tänkte på filmen när jag skulle somna och tänkte på den när jag vaknade. Helt sjukt. Den plus två andra filmer är de bästa jag sätt. Helt sjukt. Se!

Och angående inlägget mellan världskända artiser och Johan Palm är fasiken riktigt konstig. Sure, alla har olika åsikter, men det går då fan inte att jämföra Johan Palm med te.x. MJ. Och om ni slänger in era åsikter, stå för dem istället och sluta vara så mesigt anonyma för sjutton!

Skriver när jag kommer till Kalmar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men visst är det en sån man har kvar i tankarna ett bra tag?!

2008-12-04 @ 14:38:31
Postat av: Anonym

hahaha så jävla rätt, inte FAN kan man jämföra en jävla legend som michael jackson med en liten skiiiitunge som johan palm :o vars karriär inte ens täcker ett jävla A5-papper ..

2009-10-06 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0