lite tårögd sisådär

Jag har kollat på det här klippet om och om igen. Och jag gråter, om och om igen. Eftersom att jag är världens youtube nörd följer jag vissa pogram där och detta är ett utav dem jag följt exakt från början. Det här är bättre än Idol, Sverige borde ta efter! Iallafall så älskar jag det pogrammet och blev så jäkla ledsen när Diana åkte ut eftersom jag hejade på henne. Eftersom jag är så insatt i pogrammet så har jag to.m kikat upp lite roligt skvaller och de sägs att han som fick stanna och hon som åkte ut är tillsammans, så det gjorde de hela ännu mer sorgligt! Titta bara på när dem kramar varann och gråter massor.. Jag blir så himla ledsen! Mina favoriter..


Kalla mig nörd, men vilka känslor!!

Kommentarer
Postat av: andrea

2008-12-08 @ 21:27:03
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: andrea

gud så sööööt!!!!!!!!!!!!

2008-12-08 @ 21:27:17
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: A

herregud va gulliiiigggtt! jag måste erkänna att jag också började gråta lite :)

2008-12-08 @ 21:35:42
Postat av: Anonym

Hej, ett litet tips som jag tror att du skulle bli lite småglad över på en måndagskväll, kika in på emellliie.blogg.se :)

2008-12-08 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0