keep shining


Speciellt utvald sisådär va, höhö!

Annars har jag varit på stan med Natti idag. Spenderade gårkvällen med min älskling, vaknade tidigt och for ner till stan där skutte-Nath var. Fixade de sista presenterna, som alla andra i hela Linköping. To.m vår lilla Johan Palm var där. Höhö. Sen hem, fixade lite, julpyntade os.v.  och nu ska jag snart kika film, sen får vi se vart kvällen bär. Mamma ville ha lite tid med oss innan vi åker till pappa i morgon, det blir ju att fira med honom i år. Så taggad! Jag hoppas att jag får en systemkamera. Hoppas, hoppas! Aja, man kan ju inget annat än att önska sig, sen får man se. Men isf, då ska ni få så många bra bilder så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sån där får typ alla x)

2008-12-22 @ 21:40:37
Postat av: Anonym

jag fick med den ,

2008-12-22 @ 22:19:06
Postat av: Hanna

haha okej, jag tyckte de var lite fräsigt bara ;D

2008-12-22 @ 22:33:22
Postat av: Anonym

Vad använder du för smink ? :) Skulle inte du kunna tipsa om nått bra kanske såhär till jul och nyår ? (: Skulle va jätte kul !

2008-12-23 @ 13:57:36
Postat av: Hanna

jag använder inget speciellt faktiskt. Solpuder, foundation, mascara och ögonbrynspenna. Solpudret från isadora nr 43 är jätte bra! Sen glitterögon pennorna från hm är rikrigt bra och passar perfekt till nyår.

2008-12-23 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0